Ügyfélfogadás átmeneti szüneteltetése
Igazodva a kormányrendelet által előírt újabb szigorításokhoz és a vírusfertőzések növekvő számához 2021. március 8-tól könyvelőirodánk ügyfélfogadását átmeneti jelleggel szüneteltetni kényszerülünk, nincs lehetőség személyes találkozásra a könyvelő és bérszámfejtő kollégáinkkal.
Amennyiben a könyvelési anyagot papír alapon adják le, kérjük, használják az irodaház előterében erre kialakított tárolót. A könyvelési anyagra legyenek kedvesek ráírni a cég nevét és a leadás dátumát. Az iratokat 72 órán át „pihentetni” fogjuk a feldolgozás előtt, így kérjük, hogy ennek figyelembevételével juttassák el azokat irodánkba.
Vállalt kötelezettségeinket a megváltozott környezetben is a megszokott minőségben, teljes létszámban teljesítjük, mindamellett bizonyos esetekben otthonról, távmunkában dolgozunk. Kérjük ezért, hogy kollégáinkkal email formájában kommunikáljanak, mert nem minden esetben biztosított a telefonos elérhetőségük.
A koronavírus visszaszorítása közös feladatunk, a változás ügyfeleink és munkatársaink védelmében történik.
Köszönjük együttműködésüket és jó egészséget kívánunk!
A Partner Könyvelőiroda munkatársai
A pénzügyi terület mellett feladata a rendszerszervezés és a gazdasági folyamatok informatikai leképezése.